سعید عبد ولی و قاسم رضایی حریفان خود را در كشتی فرنگی المپیك شناختند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، بر این اساس 'سعید عبد ولی' نماینده وزن 66 كیلوگرم كشورمان بعدازظهر فردا (سه شنبه) در دیدار نخست استراحت دارد در دور دوم با 'آتكان یوكسل' از تركیه رو به رو می شود.

عبد ولی در صورت پیروزی در این مسابقه به مصاف برنده كشتی 'جیسس ریواس' از ونزوئلا و 'استیو گینو' قهرمان بازی های المپیك 2008 پكن از فرانسه می رود.

سعید عبد ولی از ایران، منوچهر تسخادایا از گرجستان، كیم هیون وو از كره جنوبی، پدرو ایساك مولنس از كوبا، فرانك استابلر از آلمان، جاستین لستر از آمریكا، دارخان بایاخ متوف از قزاقستان، تسوتومو فوجیمورا از ژاپن، محمد سریر از الجزایر، الگورابی اشرف از مصر، اورلاندو هویكان از گینه، جیسس ریواس از ونزوئلا، استیو گینو فرانسه، ادگاراس ونسكایتیس از لیتوانی، تاماس لورینچ از مجارستان، پاسكال استریبل از سوییس، الكساندر ماكسیموویچ از صربستان، آتكان یوكسل از تركیه و هوانس واردرسیان از ارمنستان، كشتی گیران فرنگی كار وزن 66 كیلوگرم حاضر در بازی المپیك لندن هستند.

در وزن 96 كیلوگرم نیز 'قاسم رضایی' در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم با 'جنگ ایلدیم' از تركیه مسابقه می دهد و در صورت پیروزی، با برنده مصاف آرتور الكسانیان از ارمنستان و دایگورو تیمونچینی از ایتالیا رو به رو می شود.

الیس گوری از بلغارستان، جیمی لیدبرگ از سوئد، جنگ ایلدیم از تركیه، رستم توتروف از روسیه، تسیمافی دزینیچنكا از بلاروس، محمد ابراهیم عبدالفتاح از مصر، قاسم رضایی از ایران، نوریكاتسو سایكاوا از ژاپن، حسین عیاری از تونس، چوكری عتافی از مراكش، فالكون استردا از كوبا، جوس كارابالو از ونزوئلا، آرتور الكسانیان از ارمنستان، آردو آروسار از استونی، شالوا گادابادزه از جمهوری آذربایجان، دایگورو تیمونچینی از ایتالیا، سوسو جابیدزه از گرجستان، آلین الكسوز از رومانی و دیوید والا از جمهوری چك، كشتی گیران فرنگی كار وزن 96 كیلوگرم حاضر در بازی های المپیك لندن هستند.

رقابت های دو وزن 66 و 96 كیلوگرم مسابقه های كشتی فرنگی بازی های المپیك 2012 لندن از ساعت 16:30 فردا (سه شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه 'اكسل' شهر لندن آغاز می شود.

ورزشی. ** 7537 ** 1589





:: برچسب‌ها: تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: